On Tue, 19 Jan 2010, Csibra Gergo wrote:

> Inkább valami kernel gond lesz. Nekem jelenleg minden usb-s kütyü
> szakadozik debian lenny alatt, debianos kernellel. Ugyanezen a gépen
> windowsban (vistában és xpben) ezek az eszközök nem szakadoznak.

Ez neha tapgond szokott lenni. A bedugott USB-s ketyere lemorzezza, hogy
mennyi aram kell neki, amit a Linux rendesen ala is tesz. De ez neha nem
eleg neki... Win alatt meg full power, ezert tunik ugy, hogy ott megy.
(tipikus pelda a PS2 -> USB atalakito egy _rendes_ billencsrol,
pl. IBM. Sose mukodtek ezek nekem, nem is volt fontos mindaddig, amig ra
nem kenyszerultem egy PS2-tlenitett szervernel...)

Ezert szoktam minden ilyen USB-s anomaliat a taphiba kizarasaval kezdeni,
amihez egy kulso tap (+HUB) kell.

                                                                -Sygma