Hofferek Attila wrote:

> Az nem baj, en egy darab lukrol beszeltem, amibe beledugsz egy usb eszkozt.

Amig nem eri el a nevleges (maximalis) terhelest, addig nem valtozhat a
tapfeszultseg, mert akkor nem felel meg az usb specifikacionak.

Amugy sem kell ezt a tapgondot annyira komolyan venni, ma mar elvetve
talalni 5Vos elektronikat a pc kozeleben, szinte minden alacsonyabb
tapfeszultseget hasznal, amit maganak allit elo az 5Vbol. Esetleg
erdemes megnezni egy szkoppal, hogyan nez ki a tapfeszultseg, amig a
bonnie random read/write tesztet csinal egy nagyobb hddn vagy raid
tombon, es egyfolytaban seekelnek a hdd-k :)

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>