> A home könyvtárban kell lennie egy .mozilla nevű rejtett könyvtárnak
> (bocs nem emlékszem pontosan). Ezen belül valahol kell lennie egy
Jól emlékeztél.
Letöröltem, elindítottam az iceweaselt, (és nem a vadonat firefoxot!) és
MŰKÖDÖTT. Öregem...! (jó lett persze a tűzróka is)
Hetek óta kinlódok, rongyosra keresgéltem magam a neten,
keresztbe-hosszába nézegettem a rendszer logfájlokat, hátha valami, és
semmi eredményt nem értem el. Erre letörltöm a beállítások könyvtárát,
és megjavul! És még nem ment a google térkép sem, mindig azt mondta,
hogy ebben a méretarányban bocs, de nem megy... Ez is jó lett...

BELELÖVÖK A LEVEGŐBE!!!

Köszönöm mindenkinek!

Zs.