On Fri, 14 May 2010 16:50:12 +0200
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu> wrote:

> Kar volt. Ha leittad volna, hogy kevered a kettot, akkor szoltam
> volna, hogy ne tedd.

Jogos, de nem kevertem. Végig, csak iceweasel, és opera volt
porondon, csak a végén, amikor már minden ötletből kifogytam, akkor
töltöttem le a firefoxot, és egy külön könyvtárba kibontottam.

> [...]
>   Galeon, K-Meleon and Camino, but written using the XUL user
> interface language and designed to be lightweight and cross-platform.
>   .
>   This browser is based on the Firefox source-code, with minor
>   modifications. Historically, this browser was previously known as
>   Firebird and Phoenix.
>
> Szoval lovolfozes helyett gondolkozzal azon, hogy meger neked a
> debranding annyit, hogy ezert az amugy sem tul stabil firefox-ot
> lecsereld egy par kodolasmanias hulyegyerek mainstream-mel

Ha jól értem most az iceweaselt (és egy kicsit a firefoxot) ostorozod.
Lehet hogy igazad van, én nem tudom megítélni. De ez jött a rendszerrel
alapban, és nem láttam okát hogy mást tegyek fel, egészen addig, amíg
nem ütközöm akadályokba. A belelövés még mindig áll, és az az oka, hogy
rengeteg mindent kipróbáltam, ahogy a lista illemtana is előírja, de
az, hogy letöröljek egy könyvtárt, és ettől megjavul, no ez nem jutott
eszembe. Ez mellbevágó volt, és kicsit olyan vindózeres utánérzés.

Mindenesetre jó lecke volt, és igen, van gondolkodnivaló azon is amit
írtál. (már persze ha jól fejtettem meg a mondanivalót) Egyébként
melyik böngészőt javasolnád? (Többiek: ez csak egy kérdés, mivel
elhangzott egy kritika, és szeretném tudni, ha ezt nem akkor mit. Tehát
itt ne falmeljünk erről!)

No mindenesetre, a kollégáim közül csak én használok linuxot, és
mindenki nagy arccal fogadott arra, hogy nem fogom tudni megoldani a
dolgot.

Nem egyedül, de sikerült. Vesztettek!

Köszi:
Zs.