On 2010.06.01. 16:09, Krisztian VASAS wrote:

> Minden szemelyeskedes nelkul: es mindig meg is kapja a cimzett?

Nem, de ha te garantalod nekem, hogy smtp-n mindig megkapja a mailt a
user, akkor tudok par jo allast neked. Viszont smarthost meg kevesebb
erre az esely, es legalabb le is teszel arrol, hogy valaha is ki tudd
deriteni, hogy mi tortent a leveleddel. Arrol az aprosagrol nem
beszelve, hogy senki nem garantalja, hogy a smarthost mellett nincs-e
veletlenul egy jokora storagebox, amiben gyulnek a mailek masolatai (de
ha nincs is, akkor is szep profilet lehet az felhasznalokrol pusztan a
mailszerverlogok alapjan felallitani)

> Nem marhasag, en is tiltom a dinamikus iprol jovo leveleket, ha nem
> authentikal be. Es hal'istennek ahogy nezem egyre tobben teszik ugyanezt.

Ez igy ebben a formaban marhasag (plane, ha nem hasznalsz tls-t hozza).
Ez a statikus/dinamikus ip tartomany netto hulyeseg, bar a mogotte
meghuzodo filozofiat ismerem, egyreszt nem fogadom el, masreszt az ilyen
szureshez szukseges tablazatok korrelacioja a valosaghoz kozel nulla.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>