> Van rá mód, hogy élő xen virtuális gép méretét megváltoztassam? Ha igen mi a
> menete?
> Alaprendszer debian, a virtuális gépek (szintén debian ext3 partición) lvm
> volumon vannak..

Szia,

ext3 tud noni menet kozben, csokkenteshez umount es fsck -f kell.

Noveles:
- hoston lvmextend
- virtualis gepben resize2fs

Csokkentes:
- virutalis gepben umount, fsck -f, resize2fs,
- hoston lvmreduce

Ha a /-t akarod csokkenteni akkor erzesre le kell allitani a VM-et es
a host OS-bol intezni az fsck+resizefs kort.

egyenlőre teszt lenne, és a /-ot kellene...viszont kicsit részletesebben
kellene..
mit jelent ez ?--  akkor erzesre le kell allitani a VM-et
host OS alól hogy tudom futtatni a fsck es a resize2fs parancsot? az lv-t adom
meg paraméternek, vagy fel kell mountolnom az lv-t?
az fsck -f kapcsolója mit jelent? nem találom a manban..