Subject: Re: xen-lvm átméretezés

On Fri, Oct 08, 2010 at 11:15:56AM +0100, "Tóth, Zoltán" wrote:

> Van rá mód, hogy élő xen virtuális gép méretét megváltoztassam? Ha igen mi a
> menete?
> Alaprendszer debian, a virtuális gépek (szintén debian ext3 partición) lvm
> volumon vannak..

Regen jatszottam ezzel utoljara, de emlekeim szerint ott bukik el a
dolog, hogy kivul hiaba noveled meg az LV meretet, a virtualis gep ezt
nem fogja eszrevenni, igy nem tudod megnovelni a fajlrendszert.

Gabor

csak , hogy más ne keseredjen el  működik miloska útmutatása alapján.. (KÖSZI
MILOSKA !)
annyi a szépséghibája csak, mint amit te is említesz, hogy a virtuális gép csak
újraindítás után látja a megnövelt lvm volumot..
ezt leszámítva megy a növelés , és a csökkentés is..