On Jun 3, 11:34 am, Gyurman Attila <attila.gyur...@it-crowd.hu> wrote:

> Sajnos elkiabáltam a dolgot.
>
> A helyzet a következő:
> Template-ből telepített debian 32 és 64bit is kipróbálva, mindegyiken a
> következőt csinálja:
> Elkezdek másolni nagy file-t, az első 10-20mp-ben még gyors, majd egyre
> lassul a sebesség, és olyan 15MByte/sec-en áll be.
> Eközben az iowait 1 magot teljesen megfog, tehát 2 core esetén 50%,
> 3core esetén 33%-on áll folyamatosan.
>
> A host-on egy nagy file másolása így néz ki dstat-al:
>
> ----total-cpu-usage---- -dsk/total-
> usr sys idl wai hiq siq| read  writ
>    0   0  75  25   0   0|  82M  169M
> [...]

Talan, ha hasonlo a "rendes" xen-hez:
dom0 --an:
xm dmesg | grep -i i/o\ virtu
(XEN) I/O virtualisation enabled
ha disabled, bekapcsolod a vt-d -t az alaplapon, aztan vagy megy vagy
nem (van olyan leiras, hogy bios allitgatas utan ki kell kapcsolni
nehany percre a gepet teljesen:)
meg dom-U ban
cat /sys/block/*/queue/scheduler
es utana
echo "deadline" > /sys/block/xvda1/queue/scheduler

meg lehetne nezni, hogy hasznal-e tap2 drivert, de ezek mind "sima"
xen-re ervenyesek..

Simon Imre