2011/7/27 Nemeth Gyorgy <fri...@freemail.hu>:
> Daemon mód mehet rootként és userként. Ha rootként megy, akkor az
> /etc/fetchmailrc-t használja, ha userként, akkor a ~/.fetchmailrc-t. Nem
> tudom, mennyire erőforrásigényes minden user nevében elindítani egy
> fetchmail daemont, de akár azt is megpróbálhatod.

Mivel csak néhány felhasználóról van szó egy nem túlterhelt gépen,
szerintem a rendszer elbírná a terhelést... de most, hogy működik a
levélbegyűjtés, nem nagyon akarok variálni... Viszont hogy ne is
maradjak teljesen tudatlan megkérdezem: ezt a user-enkénti daemon-os
dolgot hogyan lehet beállítani?

Esetemben a crontab-bal jelenleg 5 percenként futtatott szkript valami
hasonlóra történő javításával:
su kjt -d 300 fetchmail
su F --d 300 fetchmail
su M -d 300 fetchmail
és a gép indulásakor egyszeri meghívással?

Köszönettel:
kjt