Nem tudom, de nekem mezei WRT54G/GL, WAP54G jelesre vizsgázott kültérben,
mindenféle fűtés nélkül, egy sima kültéri villanyszerelő dobozban évek óta.

1. megoldás: egy hotel parkja. IP67 doboz, tömszelencékkel. A kábelek,
valamint 2 db gyári műanyag bot antenna van tömszelencén kivezetve, a
dobozban található a router panelja, valamint egy tápegység. Ami hőt ezek
termelnek, télen sem okozott eddig lefagyást. Ez a megoldás 3 éve megy.

2. megoldás: Ugyanez a megoldás háztetőn, csak itt kisebb a doboz, és az
antenna egy koax kábelen keresztül csatlakozik. A tápegység itt más dobozban
van. Ez se szokott lefagyni, max évente 2-3 alkalommal, és akkor is
meggyógyul kihúz-bedug műveletre. (szobában is le tud fagyni!). Ez a
megoldás 5 éve megy csere nélkül.

Szóval, bármilyen elektronikát raksz ki, szerintem maga a panel termel annyi
meleget, hogy legalább 5-10 fokkal melegebb van a dobozban, mint odakint.
Nálunk olyan nagy hidegek azért nincsenek, mint Szibériában. Én inkább
amiatt aggódnék, hogy nyáron túlmelegszik. Ha kamerát használsz, a hideg /
jég miatt bepárásodhat az üveg, itt indokolt lehet a fűtés.