> Udv,
>
> Segitseget szeretnek kerni egy olyan USB-s WiFi modul kivalasztasahoz, ami
> ezeket tudja (fontossagi sorrendben):
>
> 1. Rendes linux driver, azaz a hivatalos kernelben mar benne van. Utolag
> telepitett/forditott driver nem jatszik, mert azokkal csak a baj van, nem
> jonnek hozza frissitesek, es egyszer csak az ember beleragad egy regi kernel
> verzioba. Szinten nem jatszik az ndiswrapper jellegu megoldas, mert ez
> ARM-on fog futni, windows dll-ek futtatasa nem lehetseges :)
>
> 2. Legalabb 100 mW teljesitmeny, kulso antenna csatlakoztathato.

> [...]
Szia!

Miért csak usb jó?
Bár nem tudom a felhasználás mire lesz, de én ilyenre biztos hogy egy
mikrotiket raknék kültérre.
Van amelyikben beépített wifi van, és van amelyikben minipci slot(ok).
Keveset fogyaszt, bírja a hideget is, és a meleget is.
Bár az ARM linux nem tudom nálad mire lesz használva, de ha csak
hálózati dolgokra, akkor nem hinném hogy a mikrotik sw-je kevés lenne.

Az USB-s kütyüket szerintem nem a 7/24-es felhasználásra tervezik
szerintem, és teljesítményben sem fogja elérni egy minipci kártya szintjét.

Üdv:

Attesz