Sajnos a fűtés szóba sem jöhet, ugyanis a rendszer napelemről megy :)
Spórolni kell, a linux sem megy folyamatosan, csak ha szükséges.
A kis fogyasztás miatt a panel sem termel számottevő hőt.

De mint írtam, a fagypont alatti működés csak extra lenne, nem feltétlenül
fontos. Linux driver és külső antenna szempontjából egyelőre
a TP-Link WN422G tűnik jónak, egyes fórumok szerint nem csak
ndiswrapperrel, hanem rendes kernel driverrel is megy.

Üdv,
BB