2012.04.24. 13:15 keltezéssel, Attila Halász írta:
> Gondolom figyelmeztetést kapok a flame-ért, de most az ethical hacking
> létét kérdőjelezitek meg. Az elején (2.,3. levél környékén) írta,

Nem kérdőjeleztünk meg semmit.
Felhívtuk a figyelmét bizonyos dolgokra, amit figyelembe kell vegyen.
L'art pour l'art nem portscannelünk, vadászgatunk biztonsági résekre.
Illetve megtehetjük, de annak tudtával, hogy amit teszünk, illegális.

Rúgattam én már ki önjáró "rendszergazdát", aki egy másik telephelyről
próbált mindenfélét futtatni a könyvelési rendszer unixán. (Jó, Digital
Unixon próbált valami dll-ekre vadászni, meg ilyenek, de akkor is...)
Mert ő teszteli a rendszert. Egy valahonnan a netről összevadászott
script kiddie baromsággal. (Persze, minek a tűzfal, határvédelmi rendszer,
vírusvédelem, mifene, ha a hülye rendszergazda maga hozza be belülre a
cuccost, mindent megkerülve, és adott esetben egy gyenge w$-os
gépet esetleg megfertőzve...)

Senki nem kérte meg rá, és sajnos észrevettük. (Első dolgunk az volt
persze hogy megérdeklődtük, nincs-e valami hivatalos teszt folyamatban...)

--
k-atti-