2012. május 4. 8:49 SZALAI Karoly írta, <c...@debian.hu>:

> itt melyik kategoriaba esik a portscan? szerintem egyikbe sem.

Az nem is. De a fentebb vázolt feladat elvégzéséhez smb sharek
feltérképezése is szükséges, azokra belépéssel, tartalom átnézésével.
Itt már előfordulhat jogosulatlan hozzáférés, gondolj csak bizonyos
oprendszerek default megosztásaira, s null userrel való eléréseire is,
amik használata is beletartozik az erre való programok eszköztárába.

--
Nuanda
Carrying the fire!