Kovács Attila <ka...@l3.hu> írta (2012. április 24. 18:58):

> Nem kérdőjeleztünk meg semmit.
> Felhívtuk a figyelmét bizonyos dolgokra, amit figyelembe kell vegyen.
> L'art pour l'art nem portscannelünk, vadászgatunk biztonsági résekre.
> Illetve megtehetjük, de annak tudtával, hogy amit teszünk, illegális.

Ezzel egyetértek, csak a saját kedvére ne tegyen ilyet az ember, sokszor
többet árt mint használ ...

> Rúgattam én már ki önjáró "rendszergazdát", aki egy másik telephelyről
> próbált mindenfélét futtatni a könyvelési rendszer unixán. (Jó, Digital

... mint a példa is mutatja. Meg is érdemelte. Én sem igen tettem volna
másképpen a helyedben. Egy hálózatot nem piszkálunk csak ha okunk van rá.

Annyiban igazad van, hogy az eredeti kérdező nem muszáj azonnal a scaneléssel
hogy kezdjen, előtte a hivatalos utat is betartva kiderítheti,
mennyire tartják be a
meglévő policyt, majd amennyiben ez elégtelennek ítéltetik, úgy a vezetők
jóváhagyása, sőt kimondott (én ragaszkodnék az írásos) utasítására tenném meg.

És persze nem script kiddie-knek való toolokkal  :) Ezért javasoltam a
nessust pl.
Vagy más kereskedelmi terméket használnék, hogy ne én eresszem be a farkast :)

--
Nuanda
Carrying the fire!