Én is üzemeltetek NVR-t egy szállodában. Gyári cucc, 16 analóg kamerás PCI Expresses kártya, 2db 2MP, 1db 5MP IP kamera. Mind azonos márkából (Geovision). A kártyához komplett szoftvert adnak, igaz winfos kell neki, de nagyon megbízható, mindent tud, mozgáskiértékelést, iPhone, Android appot, webszervert, tudom ajánlani, ha megbarátkoztok, hogy ez gyári cucc, és ezek sajnos nem linux támogatottak. CPU használat nálunk: régebben egy socket775-ös Celeronon ment 8db analóg kamerával, majdnem teljesen leült. A fejlesztés óta egy Core i5-ön megy, majdnem 50% folyamatosan a CPU load. Érdekes, hogy a 4GB memóriából eddig 1-1.5GB-nál többet nem használt fel. A winyó LED-je szinte folyamatosan ég, amikor több kamerán egyszerre van mozgás. A szoftver Geovision kártyákhoz és IP kamerákhoz ingyenes, más márkájú kamerákhoz licenszet kell vásárolni, de azokat is tudja. Figyelem a fejleményeket, lehet, hogy előbb-utóbb lesz ingyenes, linuxos program, ami tudja ezeket a funkciókat.
Milyen gépen próbáltad?

Bírják azért ezek rendesen enni a procit: egy helyre vittünk régebben
egy gépet, XP, valami új kétmagos Celeron, meg 4GB memória.

Négy analóg kamera van a gépen valami drága erre a célra való
kártyán (ami amúgy 16 csatornás) , és hát... Ott is megeszi kb.
a fele procit a négy kamera!