Thiering Péter <thieringp...@t-online.hu> írta (2013. május 9. 11:38):
> Én is üzemeltetek NVR-t egy szállodában. Gyári cucc, 16 analóg kamerás PCI
> Expresses kártya, 2db 2MP, 1db 5MP IP kamera. Mind azonos márkából

Itt csak IP kamerák lesznek: nagyon nagyok a távolságok (km-ek) , wifi linkekkel
lesz megoldva a dolog. Több AP lesz a terep nehézségei miatt, mint kamera ;-)

> CPU használat nálunk: régebben egy socket775-ös Celeronon ment 8db analóg
> kamerával, majdnem teljesen leült. A fejlesztés óta egy Core i5-ön megy,
> majdnem 50% folyamatosan a CPU load.

Hát, akkor kell neki a proci rendesen... Nem gondoltam volna! De azért egy i5
ezek szerint simán elmenne a 10 kamerához.

> A szoftver Geovision kártyákhoz és IP kamerákhoz ingyenes, más márkájú
> kamerákhoz licenszet kell vásárolni, de azokat is tudja.

Jó áron, jó kameráik vannak!!! Hasonló kb. minden paraméterében, mint amit
ajánlottam (a megrendelő mondjuk előírta, hogy milyen gyártónál keresgélek)
most az egyik helyen kb. nettó 40.000 Forinttal olcsóbb, darabonként... Itt már
sokat lehetett volna spórolni (pontosabban több kamerát fel lehetett
volna tenni a
rendelkezésre álló keretből) , de most már mindegy.

Legközelebb már ezt is tudjuk...

Üdv:

--
Vastagh Norbert