This wrote Norbert Vastagh on Thu May 09, 2013 at 11:23:50 +0200:

>Köszönöm! Ezt már egyszer megtaláltam, de elfelejtettem a nevét ;-)
>
>A hardverigénnyel kapcsolatban van valami tapasztalatod? Milyen gép
>kellene 10db kamerához, 2MP felbontásban, 15fps képfrissítéshez?
>A gyári rögzítőben egy akkora kis elektronika van, mint egy DivX-es
>DVD lejátszó elektronikája...

A Zoneminder - tapasztalataim alapján - igencsak igényli a nagyon erős
processzort és a nagyon gyors diszket. Memória sem árt alá, de inkább
processzorigénye van. A gyári rögzítőkben meg azért van olyan kis
elektronika, mert ezek célhardverek, célprocesszorral. Üzemeltettünk egy
ilyesmit, 16kamerés cuccos, benne 1T hdd, rajta 10 kamera, simán elvolt az a
kis elektronika és az fps-el se volt gond. Ha nem kell feltétlen IP kamera,
akkor érdemes elgondolkodni benne.

IroNiQ
--
System Administrator