dosta dobre :) sydarvanieto mi haresa ...
no sys risk da stana "typ i uporit"... :
kakto sam kaza po dobre da se spomene garafikata a ne na koq
distribuciq kyde sa i conf files, kyde ti e instalirano apache-to
i tnt... taka ili inache X-a e edin KDE-to e edno Gnome-a e edin
ne sa 100 wida kato distribuciite i mislq che ne e trudno da se
pridyrvame kym towa ... wypreki che ako imame edin MDK shte
imame i programi - tqsno swyrzani s nego .

On Friday 31 August 2001 15:19, Valentin Valchev wrote:
> Та защо трябвало да изберем дистрибуция. Ами просто, това е една от
> най-слабите страни на Линукс - различните дистрибиции и неспазването на
> строго определени стандарти. Именно затова не може да се говори принципно
> за работата с Линукс.
>
> За "А-Б"-то също не съм съгласен. Ако това "А-Б" са елементарните команди
> като ls, more, cat .. etc - просто това са напълно ненужни неща, както в
> предишни писма съм споменавал, за една "средно тъпа секретарка". В крайна
> сметка тя надали някога ще разбере за тяхното съществуване и има смо да се
> [...]

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <[EMAIL PROTECTED]>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -