za ditsribucita...

ami ako potshen da opisvame distibucii i t.n.. sha obarkame prosti user
a nali totshno nego gonim ??

zatova naj-dobre e da izberem edna distribucia.. i ako moje niakoi da
razgovaria s horata koito sazdavat distribuciata e naj-dobre.. nia
neparimer sme razgovariali s mandrake Soft kogato iskahme razreshenie da
slagame disk s mandrake 7.0 w nashite spisania..

tka tshe ako iskate mojekm da izberem distribuciata po tova koi shte se
navie da sloji kirilicata po default w neia..

ako iaobshto niakoi se navie..

kakto i kirilski shriftove..

vasko