A kakvo shte kajete modifitsirana distributsia koiato da instalira bglinux
ili neshto podobno avtomaticheski, edva li e mnogo trudno da se napraviat
rpm/deb packeti za bglinux naprimer, nali tova mou e hubavoto na open sourse
che ako neshto ne e napisa kakto go iskash ili ti triabva si go donapisvash.
eva li na horata ot redhat ili mandrake im puka mnogo za balgarizatsia, ot
druga strana ako niakoi im svarshi chernata rabota edva li biha imali neshto
protiva da ia vkluchat v distributiata si.

yavor