Saturday, September 01, 2001, 1:17:17 AM, you wrote:

> dobre doshyl yasene...
-----
Zdrasti, Lubo! Dobre zavaril... :)
-----
Imashe edno pismo sus stranen encoding. Na mene mi se razchete na "Cyrillic (Apple
Standart)"...
Nyakoi vzemal li si e Rukovodstvo na mrezoviya administrator? Ako ne se luza nyakoy
beshe kazal, che da... Zashtoto ot moya broy ne moga da polzvam diskovete! Skapani sa!
(pone za Debian-skiya sum siguren!)
Znachi setup-a si vurvi (a, ne sa bootable, makar da pishe vutre, che sa.., ama ayde)
i shtom zapoche Installing Base System, gurmi - file not found or sth. Faylut
/dists/potato/main/disks-i386/2.2.20...sth.../base2_2.tgz e SKAPAN! Izobshto archivut
e povreden. Dori sega (v momenta sum pod win, shtoto ne mozah da si pusna modema)
winrar dava bad CRC.
Pri Slack-a - veche si izbral sichko i kogato instalira paketite, nadpisite minavat za
2-3 sec i setupa prikliuchva. Da, ama nishto ne e instaliral. Slack taka i ne mozah da
si kacha, taka che izobshto ne go znam kvo prai, ;) daze diskut kum Personal Computer
World ot april minalata (4.2000 sus Slack 7.0) beshe i toy povreden! Vzeh drug disk ot
sushtiya broy - pak povreden.
Ama ayde, tova e spisanie. A SoftPress??
Ne znam kakuv im e kontrolut v SoftPress, ama napravo e sramota da dadesh 35 kinta za
kniga + diskove i te da sa za frisbi! Znam, che knigata e po-cenna (kato pari), ama
vse pak sum ya vzel I ZARADI diskovete.
Ako nyakoy misli, che ne sum instaliral kakto tryabva, da mi go kaze. V Debian ima
install.bat - prez dos ili direktno sus boot i root-disk. Slackware - boot image
Bare.i; root image - Color.gz.
Napravo sum vazmuten...

Edin put moze da e sluchaynost, no ako i drugi imat takiva problemi, mislya che
tryabva da se nadigne malko voy!

  --Iassen Pramatarov--
SysAdmin at Minerva Foundation
http://projectoria.search.bg