za slaka sym 4uwal za podoben problem instlaciata da
mine za 2 3 sekundi i posle reve twa nema onova
probvaj slednoto
kato polu4ish # i triabva da napishesh "setup" predi
towa izpylni slednoto
izlez ot taz direktoria w koiato si otidi w korena i
syzdaj si edna dir primerno set-up
napishi
#mount -t iso9660 -o nojoliet /dev/hd* /set-up

posle kogato te pita otkyde da instalira my kazwash 4e
e ot mountwana direktoria i pytia do tam

towa raboti ako a vsi4ko na diska e tam no e zapisan w
kofti format i vsi4ko pod linux e s glavni bykvi

 yspex

--- Iassen Pramatarov
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> Zdrasti, Lubo! Dobre zavaril... :)
> -----
> Imashe edno pismo sus stranen encoding. Na mene mi
> se razchete na "Cyrillic (Apple Standart)"...
> Nyakoi vzemal li si e Rukovodstvo na mrezoviya
> administrator? Ako ne se luza nyakoy beshe kazal,
> che da... Zashtoto ot moya broy ne moga da polzvam
> diskovete! Skapani sa! (pone za Debian-skiya sum
> siguren!)
> Znachi setup-a si vurvi (a, ne sa bootable, makar da
> pishe vutre, che sa.., ama ayde) i shtom zapoche
> Installing Base System, gurmi - file not found or

/dists/potato/main/disks-i386/2.2.20...sth.../base2_2.tgz