Poneje pita dali niakoi go e vzimal NAG i dali ima problemi sus CD-
tata...Az go vzeh kato izleze.Absolutno su6tata rabota kato pri
teb.Otidoh do izdatelstvoto i mi gi smeniha (koi znae) pak ne
rabotiha...Vikam si ne6to ne prava li kato horata?Kupih si Debian i go
install-nah bez nikvi problemi...Be soft-press sa si soft-press imam i
druga kniga Za6tita ot Hakerski ataki taini i tehniki na mrejovata
sigurnost tam sa dali HTML dokumentazia za Java,JavaScript,CGI oba4e
vsi4ko e s glavni bukvi a linkovete v HTML-ovete s malki...Dunat se
poniakoga :(No ne moga da razbera za6to nie triabva da go otnasiame
(gadno mi e za6toto niama6e ot kude da vzema Debian a go iskah MNOGO).Az
se izlugah i im vurnah diskovete za 5LV!!!Ne moje6e pove4e:( Stana mi
gadno za6toto te mi vzimaha dobri Distribuzii (nai-dobri za men) za po
2.50 .Ot togava gi namrazih no niamam izbor knigi triabva da se kupuvat
a te izdavat i hubavi :(

цитирам  Iassen Pramatarov <[EMAIL PROTECTED]>:

> [...]
> Ne znam kakuv im e kontrolut v SoftPress, ama napravo e sramota da
dadesh
> 35 kinta za kniga + diskove i te da sa za frisbi! Znam, che knigata e
> po-cenna (kato pari), ama vse pak sum ya vzel I ZARADI diskovete.
> Ako nyakoy misli, che ne sum instaliral kakto tryabva, da mi go kaze. V
> Debian ima install.bat - prez dos ili direktno sus boot i root-disk.
> Slackware - boot image Bare.i; root image - Color.gz.
> Napravo sum vazmuten...
>
> Edin put moze da e sluchaynost, no ako i drugi imat takiva problemi,
> mislya che tryabva da se nadigne malko voy!

==
> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara
> Zagora

Направете си БЕЗПЛАТНА електронна поща