Adi stiga gluposti,pls!
Stana edin gaden dylyg i bezpolezen thread,v kojto edinstvenoto interesno izkazvane
beshe predlozhenieto za napisvane na 0ficialno Bulgarian-HOWTO. Baja narod,kojto sega
prohozhda v Linux-a vse oshte me pita "Shto njama HOWTO?".Az gi prashtam na sajta na
Antonioto Zinoviev s chista syvest,che shte prochetat neshto polezno, deto shte im
svyrshi rabota(+BGLinux,razbira se).Ama horata kazvat - "Miiii...to taka,ama az ne
mozhah da se opravja". I kato pitam zashto,adjeba ne mozhahte da sa opravite, otgovora
e v slednata nasoka - "mi mnogo mi e slozhno i obyrkano". Tova estestveno ne e syvsem
taka,no ima rezon v taja rabota. Ta da si dovyrsha misylta,predi da e izbjagala -
dajte da smenim topica na toz thread, i da pomislim mozhem li da drasnem edno HOWTO i
da go kachim na www.linuxdocs.org naprimer? Edva li shte ima kakvo tolkova da dopylnim
po temata,no edin po-podreden dokument,s njakakyv po-"oficialen" harakter i
meinteinvan redovno,mozhe da se okazhe polezen za po-nenaprednal!
ite. E,kakvo shte kazhete?
                                                        Stockton
P.S. Hora,mola vi sa ba, nedejte si izkarva jada v-u listata, pijjte dve biri predi
tva i vsichko sha e OK! :-)

  • ... George Akabaliev
    • ... Ясен Праматаров
      • ... Vasil Kolev