On Wed, Mar 27, 2002 at 06:20:36PM +0200, Vasil Kolev wrote:
>Wtf? Nali si ima archive na listata, kvo poveche trqbva? Kojto iska,
>otiva na archive, i chete... kato tolkova ne mozhe da si nameri
>kirilica... I v krajna smetka mnogo po-lesno bi se napravilo tova
>v samiq mailinglist archive, vmesto da se burnika kude li ne
>(az naprimer schitam ideqta za webmail za uzhasno nepriqtna, i izpolzvema
>vuv suvsem krajni sluchai - ne samo za tova seva stava vupros, a po
>princip).

 Става дума за проста уеб-форма на сайта, където човек, след като прочете
писмата (архива в по-френдли вид, примерно.. или такъв, какъвто си е), да може
да прати отговор, ново писмо и т.н. Писмото ми да влиза в архива и да се
изпраща до пощата му, която той не ще / не може / да си отвори в тоя момент,
щото е на майната си, пред комп, който няма кирилица, няма unix-шел, та да си
пусне скриптчето за конверт и т.н. и т.н. Пак казвам - скапан Уиндоз със стар
Нетскейп в клуб.. примерно..
 Не става дума за чиста уеб-поща, моя е грешката, че я споменах..;)
 И без това предложението е малко шантаво.. ама като се замисля, може да си
заслужава - така кир-лат конверта и всичко останало ще е сървър-сайд и човека
ще може и с архивни браузъри да си провери листата.., когато му е спешно..

Ясен.

  • ... Ognyan Kulev
    • ... Vasil Kolev
    • ... George Danchev