Zdravejte!
Trjabva mi sistema za grafichno nabljudenie na trafika na mnogo mashini,neshto kato
MRTG,no v sluchaj ima njakoi po-specialni iziskvanija.Trjabva da otchita tochno,da se
generira byrzo i klientskata chast da e maksimalno olekotena otkym instalirane(da ne
iska tvyrde mnogo libs ili perl moduli).Kato naj-obshtavashto mi izglezhda
izpolzvaneto na RRD-tools,sys frontend naprimer Cricket.Neprijatnoto tuk e,che iska
edna kamara ne osobeno standartni moduli kym Perl-a,a i XML libs.Tova dosta
zatrudnjava instaliraneto mu po otdelnite routercheta - osnovno Slack 7-8.Ta vyprosa
mi e slednija - bihte li spodelili eventualen opit s RRDtool/Cricket ili s njakakyv
drug frontend? Interesuva me dali si zasluzhava usilijata po upgrejdvaneto na edin
kamion ruteri :-) Abe pishete po temata,znam,che shte izleze neshto polezno.
                                                                        Stockton

  • ... stoko
    • ... Stefan Myankov
      • ... Marian Popov