--- Marian Popov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Toku shto po novinite chuh che Bulgaria shtiala pak
> da dade niakolko miliona dolara za Software na
> Micro$oft.

Vmesto da se tuhkame kolko losho e tova, mojem da
go izpolzvame, momenta e podhodiasht.

Sega sichki medii obsajdat tazi tema i ako imate
poznati po tezi medii, izpolzvaite vsiaka predostavena
vazmojnost za da obiasniavate kakvo e FreeSource,
kolko e kiriliziran i pr.

Za parvi pat pokrai tazi sdelka s MS centarlnite ni
medii
spomenavat che sashtestvuva otvoren software i tova
shte trae oshte 2-3 dena.

Problema e, che niama opozicia, deto da ni pomogne.

SDS sa parvi priateli na sichki avtori na "cherni
spisaci" i ne viarvam da napishat v mediite v koito
imat vlianie losha duma sreshtu M$.

BSP sa izlachili ministara, deto hodi na gosti na Bili
i skluchi sdelkata, a carskite hora mu se padat
segashni nachalnici.

Vse pak vi preporachvam da se probvame da dignem
malko shum !

=====
Skelet
====== http://skelet.hit.bg