Absojutno sym syglasen,che trjabva da se vyzpolzvame ot situacijata i da razlaem
kuchetata, pa kervana ako shte da vyrvi.Hajde obache da pomislim za po-konkretni idei!
Tova s otvorenoto pismo e dobra ideja,makar che opredeleno ne trjabva da povtarjame
100% predishnoto - i to ne samo zashtoto situacijata (politiko-ikonomicheska) e druga.
Nali znaete sydbata na vtorite serii? :-) Az obache si misleh v malko po-druga
nasoka.Dano ne zvuchi grandomanski ili neshto takova, no mi se struva che siuacijata e
podobna na tazi prez Vyzrazhdaneto - ima veche dosta hora s novo mislene i novi idei,
neobremeneni ot minalo i prochie, no vse oshte e pylno s nashi si "chorbadzhii,lihvari
i izzednici" (Proshtavaj,Djado Vazov!) Ta dumata mi e za Prosveshtenieto.Mislja che
tozi period pri nas tepyrva zapochva. Tepyrva trjabva da se otvorjat ochite i na
"shirokite masi", i na dyrzhavnite hora.I tochno tuk e nasheto mjasto,struva mi se.Nie
mozhem da pomognem mnogo v tova otnoshenie.E,shte trjabva d!
a zhertvame njakoja sybota i nedelja,njakoja i druga nosht bez syn.Makar i s
malko,vseki kojto vjarva v idejata za FreeSoftware, bi mogyl da pomogne v
razjasnjavaneto na tova,koeto pravim,polzvame i razprostranjavame. Hajde vseki da
kazhe kakvo e/bi napravil TOJ LICHNO. Taka shte se syberat dosta idei.Az naprimer imam
skromen prinos - malko uchastie v prevoda na KDE-to,a v momenta vodja kurs po Linux na
stuudenti ot svobodnija fakultet na edin nash universitet :-) No ako vseki napravi po
malko v tazi nasoka,rabotata shte trygne dobre.Ili pone mi se shte da mislja taka :-)
Ami tova e.Sorry za formata na pismoto - vizhdam,che e izljazla po-skoro kato ese :-)
E,kakvo pyk. Take care!
                                                                Stockton

  • ... stoko
    • ... Stefan Myankov