Znachi ne gi kazvam za da ne se obyrne spora ot chisto profesionalen v
chisto politicheski... Chestno kazano bil sym mezhdu shamari i veche ne mi
se iska pak da vlizam v tesnia tunel na razpraviite...

Inache za praneto na pari sym syglasen... Samo, che az ako biah perach na
pari shtiah da polzvam parite za da napravia uslugata kachestvena i da
sykratia riskovete ot vzimane na krediti i obvyrzvane s banki... t.e. shtaih
da gi polzvam za da imam finansov gryb. Imam li takyv, moga da predlozha
usluga na svetovno nivo... Mi che naprimer ako imam prani pari az moga da
dam i chat ot tiah za kvalifikacia na personala...

No tova e dryga tema, neka ne zadylbavame, che tia izliza ot temata
LINUX i free software.

Pozdravi
  Vesselin

  • ... Vesselin Kolev