Znachi do tuk se okaza, che ima samo 4-ma dushi za seminar za BIND i
DNS:)) Mi che to togava ne e nuzhno da kisnem v IRC:)) mozhem da si
govorim po ICQ, po maila i na bira da se vidim.....

Naistina li niama zhelaeshti ili... ima mnogo kolebaeshti se, na koito
traibva da se pomogne da se prevyrnat v zhelaeshti!??? Vse pak tova
ne se seminar, za koito shte se nalaga da se pytuva, da se davat pari
i t.n... tova shte e samo neshto kato IRC seminar...

Imam slednite predlozhenia:

1. Seminarite da bydat tematichni i na vseki da se raziskva samo po
1-2 temi! Shtoto inache shte se poluchi haos.

2. Predlagam pyrvia seminar da byda v nedelia (15 septemvri:
Dobre se vpisva v poniatieto "Pyrvi ucheben den") ot 14:00 v #BIND
v mrezhata UniBG.

3. Pyrvite dve temi shte sa:

  3.1. Boyan:)) da formulira dobre temata na koiato shte diskutira,
taka, che vsichki da ia razberat za da si podgotviav vyprosite

  3.2. Moia milost shte diskutira na temi:
  "in-addr.arpa domainna struktura. registrirane, delegirane i
obsluizhvane na in-addr.arpa za mrezhi class A, B,C.

  --> Nachalo na zapitvaniata za in-addr.arpa zapisi
  --> Local Registry - RIPE i negovata rolia v obsluzhvane
na in-addr.arpa subdomeini za mrezhite v Evropeiskoto adresno
prostranstvo
  --> DNS serveri za klienti za obsluzhvane na in-addr.arpa
dubdomeini
  --> bezklasovo delegirane na in-addr.arpa domaini - izpylnenie,
osobenosti, technicheska obezpechenost"

   "Regisyr za 10.in-addr.arpa, 16.172.in-addr.arpa i 168.192.in-addr.arpa
za nuzhdite na golemi VPN mrezhi - nachini na delegirane, funkcionalnost,
technicheska obezpechenost, granici na prilozhimost"

 Sled kato Boyan dopylni tochno temeta na koiato shte diskutira toi shte
pomolia vse pak da kazhete dali ste dovolni ot tezi temi, dali iskate da
ima neshto drugo izmezhdu temite za diskusia i dali vi ustroiva datata
na provezhdaneto na online seminara i t.n..

  Pozdravi
     Vesselin Kolev

  • ... Teodor Georgiev
    • ... Vesselin Kolev