Dobre, radvam se, che Boyan shte dade ramo na tozi project.

Haide obache da izberem temi...

Az sym syglasen da poema temata
za bezklasovoto delegirane. Pyrvo shte napravia neshto kato
vstypitelni raziasnenia i posle vseki shte kazhe koi detail ot tova
go interesuva, kakvo ne mozhe da napravi i ako traibva shte se
sglobiat realni zoni.

Moga syshto taka da dam i raziasnenia za samia in-addr.arpa,
za greshkite pri delegiraneto mu, za procedurata po delegiraneto
na in-addr.arpa domain i za nachinite mu na obsluzhvane.

Ako mozhe in-addr.arpa da e pyrvata tema v seminata shte sym
mnogo blagodaren, zashtoto na den poluchavam po 3-4 maila s
molba za pomosht i samo chrez seminar shte mozhe da se raziasni
vednazh za vinagi problema na mnogo hora ednovremenno.

Boyan neka da podeme temeta za golemite natovarvania. Ako se
nalaga shte asistirame, no mislia, che toi shte se spravi i sam!

Shte pitam Daniel Kalchev dali iska da uchastva i da dade malko
raziasnenia za local registry, TLD i obsluzhvane na in-addr.arpa,
no toi naposledyk ne e sklonen mai da uchastva v takiva neshta
zaradi preminavaneto na technicheskite temi v politicheski... No shte
e dobre i toi da doide.

haide obache da se razberem za data, koiato da e udobna na povecheto
hora. Idvat 3 pochvni dni. iskate li da go napravim prez niakoi ot tiah?

Shte chakam predlozhenia i novi idei!

  Pozdravi
    Vesselin Kolev

  • ... Nickola Kolev