Dnes bjah na edna presentatzia na Meller toj beshe dosta izvesten predi 97g,
no sled kato trimata "amigo" syzdadoha Rational otchasti na bazata i na negovia
trud, toj ostana v sjanka. No sega javno e reshil da im go vryshta s Executable UML.
Ta ideata e mnogo prosta ot UML Diagrams --> Executable Code.
E ne moje syvsem bez pisane, ima nesto kato Action Language ot OMG,
a i nesto kato profile kojto se pishe vednyj za vsjaka archetectura.
Men lichno tova mnogo mi dopada kato idea, i se chudja
dali tova ste "The Next Big Thing" ili samo "Dust in The Wind"
dumite v kavichkite sa na chast ot uchastnitzite.
kavo e vasto mnenie?