Zdravejte,

Spored mene zavisi ot mnogo neshta dali tova shte dovede do niakakvo
realnoo 'Big Thing', no po princip neshtata s razrabotvaneto na software
vyrviat v taia posoka. Produktite za UML modelirane kato Rational Rose i dr. i
dnes generirat programen kod ot UML diagramite, pri tova do goliama stepen
gotov za kompilirane i izpylnenie. Kyde e togava prechkata ot UML da se
poluchava napravo izpylnim kod?

Da kajeme, che samo UML ne e dostatychen, no v kombinacia s IDL (Interface
Description Language) napr. ili drug nachin za opesvane na interfejsa, se
poluchava spored mene gotov model za kompilirane do izpylniim kod.

Pozdravi,
Anderi