Оппа оппа оппа,
хареса ми, че се дискутира LaTeX, надявам се да получа акъл за един такъв
чепат въпрос (май требе опитен LaTeX хакер тука;-)

1. Имаме:
  <tbody>
RIGHT<br>
  </tbody>

Въпросът е кой е този LaTeX код (навярно са няколко) от който може да се
генерира такава таблица (в случая в HTML, щото се чете по-лесно като output)?
По-интересното е как "мисли" LaTeX когато искаме да имаме 2 колони с еднакви
размери , като първата е да разделена на два реда. Моля говорете в код !

2. Само за справка да покажа колко е безинтересен този случай:
  <tbody>
  </tbody>

кодирането е безкрайно лесно (има много начини):
\begin{tabular}{|c|c|}
        \multicolumn {1}{c} { LEFT ABOVE } & \hline { RIGHT ABOVE } \\
        \multicolumn {2}{c} { DOWN }  \\
\end{tabular}
ако таблицата е симетрична cols=rows, cells=cols x rows, разбирате, че направо
я отнасям ;-)

Не е интересно да се препоръчват инструменти за генериране на LaTeX, както и
за генериране на различните outputs от него. Първите не ми помогнаха много,
освен е хелпа им, а за вторите не приемам акъл ;-). Освен това не е интересно
да се казва, че има бъгове по тях, щото този проблем не ме изненадва, а аз си
го знам предварително, разбирайки че LaTeX командите нещо не ми стигат в
случая, лошото е, че не мога да го реша за сега;-)
Интересното е как "мисли" LaTeX е 1. и как да му се обясни с \hline, \vline,
\cline, \multicolumn , \table и господ още знае какво за една такава таблица.

Предварително благодаря за светването по въпроса, щото все повече си мисля, че
ще ми е по-лесно да докажа, че е невъзможно това в 1. да стане със
стандартния LaTeX (да речем описан в LaTeX reference от ktexmaker2) без
писането на допълнителни макроси. Или греша ?

P.S. тоя LaTeX да не е мислен от шахматисти за шахматисти блах?

Още сорсове да давам ли ?

--
Greets,
fr33zb1