George Danchev wrote:
> znaeh si az 4e osven \multicolumn trebe da ima i \multirow za "simetriq",
> ostava da razbera ka se polzva.

Az se chudeh na kakvo vikash "simetriya" v pqrvonachalniya email :)

> Pogrizhih se da e po-qsno za kakvi tables ide re4.
> (s uveli4avane na slozhnostta)
>
> http://danchev.fccf.net/files/tables.html
>
> Primer 1: Primer 2: Primer 3:

Razbrah te. Da, reshenieto e tova, koeto ti kazah,
a ne tova na Valentin Valchev. Negovoto prosto
ne slaga razdelitelna liniya mezhdu dve kletki
ot tablicata -- no te si ostavat dve otdelni kletki
i tekstqt se poyavyava samo
v edna ot tyah. Ako tablicata ima mnogo redove
i vqprosniyat tekst e dqlqg, resultatqt e dosta
nepregleden. S multirow nyakolko kletki v dadena
kolona se obedinyavat v edna i tekstqt "teche"
v neya. Kato gledam primerite v tozi URL,
vizhdam, che iskash tochno tova.

Da ne sqm golosloven, eto

\documentclass{article}
\usepackage{multirow}

\begin{document}

MM:

\bigskip

\renewcommand{\multirowsetup}{\centering}
\newlength{\MYLENGTH} \settowidth{\MYLENGTH}{

\begin{tabular}{|c|c|c|}
  \hline
   \multicolumn{2}{|c|}{LEFT ABOVE}  &
\multirow{2}{\MYLENGTH}{gleday tuka,
kakvo ima, edno mnogo dqlgo izrechenie} \\
  \cline{1-2}
Left LD& Right LD& \\
Left LD& Right LD& \\
Left LD& Right LD& \\
Left LD& Right LD& \\
  \hline
\end{tabular}

\bigskip
\bigskip
\bigskip

VV:

\bigskip

\begin{tabular}{|c|c|c|}
\hline
\multicolumn{2}{|c|}{LEFT ABOVE} & \multicolumn{1}{c|}{gleday tuka,
kakvo ima, edno mnogo dqlgo izrechenie}\\
\cline{1-1} \cline{1-1} \cline{2-2}
Left LD& Right LD& \multicolumn{1}{c|}{}\\
Left LD& Right LD& \multicolumn{1}{c|}{}\\
Left LD& Right LD& \multicolumn{1}{c|}{}\\
Left LD& Right LD& \multicolumn{1}{c|}{}\\
\hline
\end{tabular}

\end{document}

Kompiliray go i vizh.

> a tova maj ste reshi tova koeto iskam, no mozhe bi ne v tozi vid stoto ne e
> tova koeto mi trqbva i pyk i maj ne razbiram dobre zasto taka e napisano.

tochno tova ti tryabva :))

> Milsq ;-) ... Osven tova edin warn pri vkarvaneto na \usepackage{multirow} :
> *********** WARNINGS ***********
> No implementation found for style `multirow'
> No implementation found for style `hyperref'

A sega de. Ne znam. Ima edna news grupa, comp.text.tex , kqdeto ima
TEXperts i za po-dobri otgovori mozhe da se obqrnesh tam.

Sega napravih malko google search za tova. Tozi warning ne e ot
latex, a ot latex2html? Za podobni vqprosi, vizh

http://groups.google.ca/groups?as_epq=No%20implementation%20found%20for%20style&safe=images&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=comp.text.tex&lr=&num=20&as_scoring=d&hl=en

Az ne polzvam latex2html. Ako iskam nyakoy da vidi
tvorenieto online, pravya .ps ili .pdf.  HTML
obezsmislya do golyama stepen brilyantnata
preciznost na Tex/Latex. Ako browser-a polzva
shriftove s edi-kakva si golemina, razlichna ot
tazi deto tvoyat latex2html e imal predvid,
rezultatqt e mnogo omazan.

> az uzh 4eta docs ot tetex-doc (kydeto me preprsta na oste 100 mesta) i docs
> kojto idvat s ktexmaker2... nesto mi ubqgva maj za sega..... Ot kyde pretegli
> "The Latex Companion"...

Ot knizharnicata :)  Sqzhalyavam, taka e, nyama go na pdf po mrezhata.
Ako byah v Sofia, bih ti go zael.

> tova bash ne mi stana qsno, ste go mislq ;-). Ta mislq kak da resha Primer 1,
> 2 ili 3. Priemam coding help ;-)

Tozi \multirow e napraven .. hmm.. stranno. Za vtori parametqr po
default mu se dava razmer, v asbolyutni ednici, naprimer "40mm".
Za da izbegnesh naluchkvaneto na korektnata shirina, sqs \settowidth
set-vash nyakakva tvoya si promenliva, koyato e zadadena da ima
smisql na length  (zatova e \newlength{ } ), na dqlzhinata na
zhelaniya tekst. Vsqshtnost, \renewcommand ne znam za kakvo e v
sluchaya, imah predvid \newlength.  Tova reshenie mi se vidi mnogo
dqrveno. Ako smenyash chesto teksta, tryabva da se seshtash da
go smenyash i v \settowidth  .  Ako pqk e mnogo dqlqg, kakto v
primera gore, i iskash entry-to da e po-tyasno, tryabva da otgatnesh
s probi i greshki shirinata. Az go ostavih na shirinata na "TWO000000"
ot vcherashniya primer.

Uspeh.

Minko