On 04 02 2003 09:37, Minko Markov wrote:
> George Danchev wrote:
>   [del]
>

> Zdravey Georgi,
>
> Pqrvo, dezhurnite izvineniya za latinicata :)
> Nyama da citiram chasti ot emaila ti, shtoto Netscape shte napravi
> headers s encoding 8859-5. Mislya, che imam otgovor na pitaneto.

molq molq az sym compatible s metodievicata ;-).
Am posledniq 4.9 (maj) ne opravq li encodings kato orata... use mozilla,
ns 6,7 series, kmail, sylpheed-{claws} ;-)

> Pqrvo obache da se razberem za tova kakvo pitash. Mozhe bi e
> tryabvalo da narisuvash edna primerna tablica, kakvato iskash da
> napravish na Latex, s ASCII-grafika. Ne sqm 100% siguren, che ti
> razbiram vqprosa.
>
> Tova e pqrviyat ti primer:
>
> Tuk celta e da se napravi entry, koeto zaema dva reda v dadenata kolona?
> Taka li? Da zasilim efekta:

table da izglezhda to4no taka:
1-va kolana - 2-va reda
2-ra kolana - 1 edinstven red

Primer 1 ot:

> Tova li e? Ako e tova, na Latex ti tryabva packet multirow.

znaeh si az 4e osven \multicolumn trebe da ima i \multirow za "simetriq",
ostava da razbera ka se polzva.

> Kodqt ti na Latex, koyto spored teb e fasul, e problematichen:
>
> Tova ne se kompilira pri men! Ti kompilira li go, ili e naizust?

vqrno 4e naizust go napisah, ama i dvamata pravime pyrwi row razdelen na dve
kletki LEFT i RIGHT ABOVE i pod nego otdolu row s dylzhinata na dvete, t.e.
DOWN ... tozi slu4aj ne e interesen ....

> Spored men, bi tryabvalo da e
>  \multicolumn {1}{|c|} { LEFT ABOVE } &
>  \multicolumn {1}{|c|} { RIGHT ABOVE } \\

i taka stava, t.e. e syntax correct.

> Eto go otgovora, ako razbiram vqprosa:

>====
>
> \documentclass{article}
> \usepackage{multirow}
>
> \begin{document}
>
> Georgi's ``trivial'' table, multicolumn:
>
> \begin{tabular}{|c|c|}
>   \hline
>   \multicolumn {1}{|c|} { LEFT ABOVE } &
>   \multicolumn {1}{|c|} { RIGHT ABOVE } \\
>   \hline
>   \multicolumn {2}{|c|} { DOWN }  \\
>   \hline
> \end{tabular}

sylgasen syglasen i taka stava, no ne tova e pitaneto, predlagam da go
iztrieme...

Pogrizhih se da e po-qsno za kakvi tables ide re4.
(s uveli4avane na slozhnostta)

http://danchev.fccf.net/files/tables.html

Primer 1: Primer 2: Primer 3:

(qsno e 4e ako razbera kak se reshava Primer 1, ste gi izbiq vsi4kite;-)

> A slightly more involved one:
>
> \renewcommand{\multirowsetup}{\centering}
> \newlength{\MYLENGTH} \settowidth{\MYLENGTH}{TWO000000}
> \begin{tabular}{|c|c|c|}
>   \hline
>    One  & \multirow{2}{\MYLENGTH}{TWO000000} & alabala  \\
>   \cline{1-1} \cline{3-3}
>    Three & & five \\
>   \hline
> \end{tabular}
> \end{document}

a tova maj ste reshi tova koeto iskam, no mozhe bi ne v tozi vid stoto ne e
tova koeto mi trqbva i pyk i maj ne razbiram dobre zasto taka e napisano.
Milsq ;-) ... Osven tova edin warn pri vkarvaneto na \usepackage{multirow} :
*********** WARNINGS ***********
No implementation found for style `multirow'
No implementation found for style `hyperref'

me smustava ..... i za drugi styles kazva taka, no sym siguren 4e gi polzva
stoto kato mu mahna syotvetniq .sty file (kato file i/ili \usepackage) se
usesta 4e ne pravi systoto ... Za "multirow" vsi4ko trebe da e OK:
dpkg -S /usr/share/texmf/tex/latex/multirow/multirow.sty
tetex-extra: /usr/share/texmf/tex/latex/multirow/multirow.sty

> PS    Ne sqm nikakqv hacker na Latex. Poglednah v "The Latex Companion",

az uzh 4eta docs ot tetex-doc (kydeto me preprsta na oste 100 mesta) i docs
kojto idvat s ktexmaker2... nesto mi ubqgva maj za sega..... Ot kyde pretegli
"The Latex Companion"...

> knigata sqs san-bernara, i vidyah za packeta multirow. Opitqt mi s tablici

hmm, vprqgash zhivotinska sila a. Ste vzema da priteglq na komshiqta kolito,
dano razbira i ot LaTeX ;-)

> e nishtozhen. Pinizqt s \renewcommand i \settowidth e za se izbegne
> zadavane na fiksirana shirina kato vtori parametqr na \multirow.

tova bash ne mi stana qsno, ste go mislq ;-). Ta mislq kak da resha Primer 1,
2 ili 3. Priemam coding help ;-)

10x

--
Greets,