Здравейте група! Питането ми е във ваканционен
дух, а именно
по отношение на субтитрите в MPlayer:

Получава се е едно неприятно трептене на
субтитрите, когато
гледам филми. Може ли да оправи?

Другия проблем е, че не виждам как бих могъл да
преместя
субтитрите си по вертикала, така че да не са
върху картината.

И двете неща изглеждат маловажни проблеми, но
когато се
събираме с приятели да зяпаме някой филм и ме
карат да
буутвам под уин, а там както всички знаем
бозата е голяма,
а и ме е срам да имам проблеми с Линукс - лош PR.

Не се колебайте да ме препратите към някое HOWTO,
стига да
има отговор на въпроса ми там. Благодаря ви
предварително.

Софтуер:
        Slackware 9.0
        MPlayer 0.90rc5-3.2.2