On Mon, 28 Jul 2003 11:51:27 +0300
Kamen Tomov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Здравейте група! Питането ми е във ваканционен дух, а именно
> по отношение на субтитрите в MPlayer:
>
> Получава се е едно неприятно трептене на субтитрите, когато
> гледам филми. Може ли да оправи?

Пробва ли с друг -vo драйвер? Мисля че при мен при определен -vo драйвер (нещо
различно беше от xv,x11)
ми се случваше това дразнещо трептене (мисля че видео драйвера се бори с overlay-a ;-)

> Другия проблем е, че не виждам как бих могъл да преместя
> субтитрите си по вертикала, така че да не са върху картината.

Мисля, че тук момента беше малко крив???
Май 100% беше долният край на картината и не можеше да слезе по-надолу...
Някой може ли да помогне да каже дали е така?

> И двете неща изглеждат маловажни проблеми, но когато се
> събираме с приятели да зяпаме някой филм и ме карат да
> буутвам под уин, а там както всички знаем бозата е голяма,
> а и ме е срам да имам проблеми с Линукс - лош PR.

Няма да се срамуваш ;-)

> Не се колебайте да ме препратите към някое HOWTO, стига да
> има отговор на въпроса ми там. Благодаря ви предварително.
>
> Софтуер:
>       Slackware 9.0
>       MPlayer 0.90rc5-3.2.2
>
> Камен

"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."
Peter O'Toole.

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc

  • ... Kamen Tomov