адашко, казахме ли ти да смениш модема?

значи:
тези драйвери се състоят от модули за ядрото и userspace daemon. така като
гледам демона не си заредил, а те модулите за ядрото са само рамката.

пак ти казвам, има хардуерни модеми, освен ISA и PCI, има също и на сериен
порт. Не че не можеш този модем да го ползваш, но ще мине известно време и
няма да можеш да минеш на ново ядро.

  • ... Ясен Дърво
    • ... Yasen Balev
      • ... Ясен Дърво