zdrsti pak
Mi to avtomatichno si go pravi s linka
az kat reka da polzvam stariq modem si pisha napravo /dev/ttyS3

На ср, 2003-09-10 в 10:33, Георги Акабалиев записа:
> Щом имаш /dev/ttySHCF0 би трябвало всичко да е наред. Пробвай го с minicom,
> дали всичко му е ОК. След това си направи линк /dev/modem -> /dev/ttySHCF0;
> по принцип не е нужно, но само ако си сигурен, че никъде не се ползва
> /dev/modem.

Za modulite. Qsroto si prekompilirah specialno za celta da poddarja
moduli kompilirani za drugi qdra i tn - zarejdat si se normalno (
Slackware 8.1 kernel 2.2.25 ) ama neshte i tolkoz
Moje bi ako mina na 2.4.x ? ideq si nqmam kak tochno zavisi vsichko ot
konkretnata versiq na kernela kato taka ili inache tova si e otdelen
modul i shtom kernela go vapriema i zarejda bi sledvalo da raboti"?
nali?...

vkraina smetka ne mi ostana drugo soven nov kernel.. nqkoi moje li da mi
napravi bzImage 2.4.last i s poddrajka na vanshni driveri za da moga da
opitam ( ne moga da kompliral sam - free space - 8MB :)) molq pomognete
nqkoi ako ima vazmojnost - i nqkoe drugo napatstvie kak da stane nomera
( mislq si che prosto zarejdam noviq kernel i posle hakam hcf modulite s
insmod i ako tragne tragne )

blagodarq predvaritelno

PS mne nqmam poznati koito polzvat linux i mogat da svarshat taq rabota.
edinstveno shte opitam v petak ( kato po nenatovaren den ) da stane
nomera na openfesta ko se navie nqkoi tam:)P

ne sam hodil do sega - dano e interesno:)
byes

  • ... Ясен Дърво
    • ... Yasen Balev
      • ... Ясен Дърво