Не, не е pppd - той ще ти трябва когато установиш интерфейс. Това за което
говоря е от драйвера на модема - чети док внимателно. На тези модеми точно
този демон си идва готов компилиран и е затворен код, и се инсталира заедно с
модулите на ядрото при компилирането.

  • ... Ясен Дърво
    • ... Yasen Balev
      • ... Ясен Дърво