On Wed, 17 Mar 2004 09:04:16 +0200
Qsin wrote:

>     АААААААА това не работи. И 40 минути чаках. И един час. И два часа
>     И цяла нощ и не тръгва. Трябва да разбера как под Windows да науча
>     кога наема ми е подновен и при сетната карта на ръка в Linux да се
>     опитам да заменя pump  с dhclient. Това може и да оправи нещата.

Ами за Windows 98: winipcfg, за NT/2000+/XP: ipconfig /all в конзола :-)

Гледай за Lease acquired и Lease expires.

Друго нещо, на което попаднах по форумите на Knoppix: дали случайно не
си инсталирал Security Updates под Windows? Разни хора имат проблеми
след подобна операция - мрежовата им карта спира да работи под Линукс
:-).  mii-tool -r изглежда им решава проблема.

Успех! И като се оправят нещата да кажеш как! :-)

дам

--
Damyan Ivanov                             Creditreform Bulgaria
[EMAIL PROTECTED]             http://www.creditreform.bg/