----- Original Message -----
From: "Damyan Ivanov"
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, March 15, 2004 10:02 AM
Subject: Re: lug-bg: Cable modem

>Наскоро имах подобни мъки, направо откачих - Windows си взима адрес през
>DHCP като слънце, а Линукс - не ще.
>Накрая в пристъп на истерия ръчно забих последния адрес, който си беше
>взел Windows-а и интернета потече. Лошото беше, че в момента, в който
>изтече lease-а и интернета спря. Започнах да се ядосвам сериозно. Пуснах

    Направих същото и Интеренет като слънце. Само дето не чаках да
    изтече лизинга

>пак Windows-a - взе си адрес. Пуснах Линукса и ръчно забих във
>/var/lib/dhcp/dhclient.leases информацията, която Windows-а получи.
>Когато dhclient-а тръгна се помъчи малко, а после видя, че има още
>активен lease и конфигурира интерфейса според него. След изтичането на
>lease си взе нов от DHCP сървъра без проблеми.

    Трябва да видя дали мога да излъжа pump по същия начин.

>Та в моя случай помогна това, което ти препоръча Ирена Николова - чакаш
>да изтече последния наем от Windows-а и всичко си тръгва като по книга.

    АААААААА това не работи. И 40 минути чаках. И един час. И два часа
    И цяла нощ и не тръгва. Трябва да разбера как под Windows да науча кога
    наема ми е подновен и при сетната карта на ръка в Linux да се опитам
    да заменя pump  с dhclient. Това може и да оправи нещата.

Явор Атанасов