On Sun, 14 Mar 2004 12:43:03 +0200
Qblue wrote:

> писал съм за този проблем и преди, но сега съм малко
> по-напред с материала.
>
> Домашния ми Интеренет е през КейбълБГ с кабелен
> модем TERAYON TJ 715X. Като ме връзваха им казах
> да го вържат към мрежовата карта за да мога да го ползвам
> и с Линукс. За съжаление това не се получава. Преди
> изпозвах мрежова карта Макроникс, но след дълги
> битки минах на 3Сом-Торнадо, с надеждата, че тези
> карти са с по-добра поддръжка. Резултата беше същия.

Наскоро имах подобни мъки, направо откачих - Windows си взима адрес през
DHCP като слънце, а Линукс - не ще.

Накрая в пристъп на истерия ръчно забих последния адрес, който си беше
взел Windows-а и интернета потече. Лошото беше, че в момента, в който
изтече lease-а и интернета спря. Започнах да се ядосвам сериозно. Пуснах
пак Windows-a - взе си адрес. Пуснах Линукса и ръчно забих във
/var/lib/dhcp/dhclient.leases информацията, която Windows-а получи.
Когато dhclient-а тръгна се помъчи малко, а после видя, че има още
активен lease и конфигурира интерфейса според него. След изтичането на
lease си взе нов от DHCP сървъра без проблеми.

Та в моя случай помогна това, което ти препоръча Ирена Николова - чакаш
да изтече последния наем от Windows-а и всичко си тръгва като по книга.

Успех!
дам

--
Damyan Ivanov                             Creditreform Bulgaria
[EMAIL PROTECTED]             http://www.creditreform.bg/