On Monday 19 April 2004 11:15, Yasen Atanasov wrote:

> Вместо Web интерфейс не е ли по добре форум?

    Форуми има. Аз лично предпочитам пощата, защото на форум-а доста
трудно (ако изобщо е възможно) му се прави архив. Много по-лесно и
удобно ми е да си настроя филтри и т.н. в KMail примерно и да си
разнасям файла с писмата от листата до в къщи и обратно (той си е
mbox формат). Идеята за Web интерфейса беше да има възможност всеки
да си избере как да получава пощата и какво от нея (прекодиране,
филтри и т.н.). Сега като се замисля никак няма да е проста подобна
реализация... :(

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79