On Mon, Apr 19, 2004 at 09:44:37AM +0300, Ibrahim Tarla wrote:

> Според  мен идеята за кирилизатор от чатица и шльокавица (моля, светнете
> ме каква е разликата между чатица и шльокавица - няма да цитирате RFC
> :))  е просто безумна. В голям процент от писмата се цитират команди или
> извадки на английски, които сами се сещате какво ще стане с тях след
> като скрипта ги омаже. За да съм по "образен ще симулирам малко скрипт
> от горния пасаж:
>
> -> $ ./lat2cyr.pl <име на файл на шльокавица>|iconv -futf-8
> +> $ ./лат2цър.пл <име на файл на шльокавица>|иконв -футф-8

Няма разлика :) Става дума за чатица, маймуница и т.н.

Това, което казваш си е проблем. Лошото е, че няма как скрипта да стане
достатъчно интелигентен, че да се справя в посочените ситуации, без да
се въведат някви конвенции.

Иначе, отсяването на писма с грешно кодиране би могло да се направи
сравнително лесно.

Поздрави,
--
Kamen A. TOMOV