On Saturday 17 April 2004 01:51, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> Аз имам по-просто предложение, което е и много по-скалируемо. Нека всеки,
> който пише преди да прати писмото си да помисли 5 секунди дали го е написал
> грамотно и дали е указал правилното кодиране на MUA-то си. Така печелим
> всички.
>
> Не е чак толкова трудно, особено във времената на Mozilla Mail, Thunderbird
> и други свястни (повече или по-малко) MUA-та.

    Напълно съм съгласен.
    Просто като информация: С един познат си пишем и от доста време се 'бием'
с yahoo-to което праща 'Content-Type' = '....\n  charset=us-ascii'. Скоро го
измислихме да ползваме UTF-8. Аз просто си добавих филтър в KMail, който
заменя 'charset=us-ascii' с 'charset="utf-8"' в header-ите на писма идващи
от 'regexp:[EMAIL PROTECTED]'...

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79