Сендни ми пасуърда си да те аутентифицирам и ще ти експлейнна какъв ми е трабъла (поне на мен) да рийдвам мейли написани на сомтинг по-гадно и от 6lyokavitza ...

В случай че все още не е станало ясно какво имам предвид - просто искам да чета и пиша на български. Майчин език ми е и мисля че го разбирам и мога да го ползвам много по-добре от кой да е друг език. Много ли искам? Все пак това е lug-bg, а не lug-en.

Съгласен съм, работата преди всичко, това е последното ми писмо по темата (започнала от необмисленото изказване на Delian Krustev).

  • ... Lubomir Haralampiev
    • ... Dean Stoeff
    • ... Rossen
      • ... Lubomir Haralampiev