странно писмо ....
   останал съм с грешно впечетление за групата
... мислех че се обсъждат проблеми и се търсят решения
свързани главно с Линукс , отворения код и свободния
софтуер а не да се дават съвети за това кой как да си
прави безнеса и да се обиждаме един друг... можеби
греша ?
   Аз(а предполагам че и повечето членове тук )
  не определят цените в мрежите които поддържат и не
разбирам защо намесваш цени и ценови листи ... Явно си
доста комерсиялен тип.
   Колкото до услугите в България не мисля че са лоши
(макар и малко разпространини извън София )... бил съм
и в момента работя извън БГ така че имам някаква база
за сравнение

мерси на Жоро че ме насочи... не знам
доли ще го използвам или ще остави като разработка
само  но поне добих предсдтава как може да се направи

п.с.
  не мисля че ще ми е нужно да си оправям енкодинга
... все по вече излишни писма като твоето има. Губи се
смисъла да се чете група в коята се нападат членовете
един друг...

Поздрави
Емо

        • ... Tsvetin Vasilev